Kult Fojtogat a szexizmus, amikor ezeket a régi Wonderbra reklámokat nézed 1 / 18 Egy nő, aki CEO lett, mert a nyakáig felpolcolta a melleit a push up melltartóval. Azaz hogyan viccelődtek a vezető beosztású nőkön, a férfiak agyában régen futószalagon gyártott szexista ötletek szerint. Nyugi, értjük a viccet, azt akarják mondani, hogy a pasiknak se kell Economistot olvasni, ha elég nagy a farkuk. Ergo aki olvassa, azzal tudjuk mi a baj 😉 2 / 18 1999 – a legnagyobb klasszikusok egyike. Két dolgot kell tudni egy nőnek: ételt készíteni és mindig kész lenni a szexre. De ha olyan leleményes, hogy hatalmas dudákat csinál magának Wonderbra segítségével, akkor már a főzést meg is úszta. MEKKORA WIN! 2017-ben már szinte elképzelhetetlen, hogy egy ilyen insight átmenjen. Időutazás a reklámkészítésnek abba a korszakába, amikor nem a feminizmus és az empowering volt a jollyjoker, hanem az elérhetetlen nőideál. Aki mindig szexuálisan vonzó, és kinevethetően butus. Régi szép idők. Szerencsére nekünk már csak a majonézek mondják meg, hogy hol a helyünk. 3 / 18 A brit sajtó ezt választotta pár éve "minden idők legemlékezetesebb köztéri plakátjának" Aranykor volt ez, mondom. Elég volt két formás mell, és egy HELLO BOYS copy = $PROFIT$ 4 / 18 Ez már a modern kori rémálom kategória Hiszen ki ne akarna a cicis szelfi után majdnem egymillió idegen embertől friend requestet? Ugye, milyen jó érzéssel tölt el csak rágondolni is? 5 / 18 Jajj de nagy lett a cicim, jajj de messze van az a pohár. ÉÉÉÉRTED? Ezek azok a layoutok, amiknél csúcsra járatták a hatalmas mell, mint akadály koncepciót. Hát ki bír a szájához emelni egy poharat? Nagyon nagy segítség egy jó hosszú szívószál. 6 / 18 És az emblematikus mélypont, amit a Romper egyik huszonévese nem is értett elsőre. Igen, ez egy nagyon szofisztikált POÉN, ha ti sem értitek, akkor kifejtem: akkorák a dudái a Wonderbra-tól, hogy nem látta a saját lábát induláskor, és felemás papucsba lépett. Extra figyelmesség a kreatív teamtől: nem egy fűzős cipő van rajta, mert az lebukós, hogy le kellett volna hajolnia hozzá és észreveszi a bakit. Ezért papucs. SO SMART! 7 / 18 Minden nő álma, hogy a mellei annyira természetellenesen összepréseltek és kőkemények legyenek, hogy azzal random köztéri reklámfelületek üvegét és betörhessük. Ráéreztek nagyon! 8 / 18 Óriás mell ehhehehee 9 / 18 Búvárkodni is felpakolt mellekkel szeretsz? Ezt a kanos teknős is nagyon köszöni, majd kiesik a szeme. És közben arra gondol, bárcsak az ő csaja is ilyen EMLŐS lenne. 10 / 18 Szexualizáljunk gyerekeket, MERT VICCES Hát nem ennivaló, kész FÉRFI ez a kisbaba! Tiszta apja, él-hal a nagy dudákért. Még a pocija is belekordul a látványba. 11 / 18 A legidiótább dolog, amit valaha láttam Az evolúció győztese: a hatalmas mutánskezű férfi aki végre el tud bánni a hatalmas mellekkel. Maszturbálni viszont nagyon kellemetlen lehet neki. 12 / 18 Hoppá Micsoda hatás! Milyen szofisztikált, minimál layout, micsoda üzenet. 13 / 18 A magányos nő legjobb barátja a felpakolt melle Amikor nagyon sokat shopizol és minden kezed foglalt, de elered az eső. Na, akkor is van megoldás. Mindannyian így szoktuk. 14 / 18 Valentinnapon is közelebb hozza őket Hiszen a szerelem zálogai az irreálisan összepréselt mellek. Nagyon humoros, gondolom mennyire őrjöngtek a kreatívok, mikor ez a “közelebb hozza” párhuzam eszükbe jutott. 15 / 18 Ezeket szokták fiatal reklámosoknak bemutatni, mint fantasztikus kampány De mi csak annyi pozitívumot találtunk, hogy sosem mutat terméket, de mégis mindent értünk. Kicsit bele is borzongtunk, hisz nagyon szeretjük amikor ennyi idegen bámul. Csupa jó érzéssel tölt el. 16 / 18 Mindenki bámul LEVEL2. Itt már apró kis történeteket is elrejtettek, a csajuktól elforduló pasik, a gyűlölettel néző többi nő, stb. Hisz ilyen az emberi természet. A legszomorúbb, hogy ez egy Epica díjas print. 17 / 18 Egy ambient kampány, ami egyszerűen ZSENIÁLIS Nagyon kell vigyázni, amikor 40 centivel előtted járnak a cickóid, nehogy elsodorja őket a metró. Ezért külön szólni kell, NAGYON VICCES. 18 / 18 Véletlen pozitív példa El kell ismernünk, ez kedves, és okos copy. Legalábbis a többihez képest, mert semmi mást nem mond csak azt, hogy varázslatos hatású a termék. (Itt a kredit is jár: Publicis, France. ) Amália Nagyillés